[TOP Videa] Tyto dvě videa jsou základním krokem k uzdravení pro všechny zdraví hledající s diagnózou RAKOVINA

16.03.2021

Psal se rok 2017 a já dostal od našeho kamaráda Vládi dvě videa, která mi změnila můj život i pohled na rakovinu.

V té době mi dle tří špičkových lékařských teamů zbývalo několik týdnů života.

Byl jsem zoufalý s diagnózou - rakovina je po roce zpět, v mnohem agresívnější formě!

Hledal jsem každý jeden záchytný bod, od kterého bych se mohl v těch několika zbývajících týdnech mého rakovinou utrápeného života odrazit.

Moc jsem si přál žít a přijít všemu na kloub.

A jak říká jedna moudrost "Když je žák připravený, učitel se vždycky najde", jsem dostal na konci roku 2017 dvě (za mně) ikonická videa Jardy Duška a jeho pořadu Divadla Kampa | DušeK.

Dvě neuvěřitelná videa, která mi změnila můj náhled na rakovinu i na všechny tzv. nevyléčitelné nemoci. A společně s mým nejsilnějším mimotělním zážitkem (23:05) mě vyslaly nezadržitelně na cestu sebeuzdravení mého těla i Duše.

Hostem Jardy Duška byl tehdy Mudr. Jan Šula.

Pro mnohé (hlavně pro pomocníky a různé roztleskávače farmaceutického průmyslu) to "kontroverzní osoba", hlavně v oblasti alternativních způsobů léčení a pohledu na léčení (nejenom) rakoviny, ale i jiných tzv. nevyléčitelných nemocí.

S panem doktorem Šulou se znám osobně a i když ne se vším z jeho působení musím nutně souhlasit, stále jej považuji za jednoho z nejtrefnějším a "jinou formou mnohým z nás skrytou pravdu" popisujících doktorů, kteří tzv. zběhli na druhou stranu.

Za mně na absolutně správnou stranu.

Stranu a cestu pochopení příčin nemocí a jejich uzdravování (a ne jenom léčení).

Aneb jak kdysi velmi dávno řekl jeden moudrý muž "Zlatý dukát zůstane vždycky zlatým dukátem, ať už jej drží v rukou chudák nebo král."

A to platí i o nemocech našeho těla i Duše.

S Jardou Duškem jsem se setkal jenom jednou (abych mu samozřejmě taky poděkoval) a touto cestou bych chtěl ještě jednou jemu, Vláďovi, p. Mudr. Šulovi i všem, kteří stáli při mně poděkovat za jejich příspěvek k mému navedení na "správnou cestu", která nakonec vyústila v moje Spontánní uzdravení z rakoviny. 

Za mě dvě absolutně "must see" videa pro každého zdraví hledajícího s diagnózou rakovina

Určitě vydržte (obě videa mají přes 4 hodiny), ale stojí to za to.

Přeji příjemný poslech a otevřenou Mysl bez emocí

Mysl bdělého, uvědomělého a nestranného pozorovatele

Pavel a platforma zdravé UZDRAV.SE®

2023 Online platforma zdraví UZDRAV.SE | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky