[Terapie kameny] Věříme v tajemnou a nesmírnou (nebo spíše vesmírnou?) sílu kamenů. Jsme přesvědčeni, že nám pomáhají udržovat naši pozitivní energii a vitalitu

05.03.2021

Podívejte se jak má vypadat správný "rodokmen léčivého Náramku Světla", který odhalí nejednu temnou část naší Duše.

O to více pokud s nimi pracuje tak láskyplná a milující bytost jako je moje skvělá žena Světlana

Sám jsem byl v mém minulém životě (do mých 46.let), nejenom ve vztahu k léčivé síle kamenů "nevěřící Tomáš". Žil jsem výhradně jako materiální bytost, ženoucí se za úspěchy a konzumující materiální statky. 

I když jsem vnitřně dlouhou dobu cítil (zpětně si to vše uvědomuji), že to není úplně moje cesta.

Proto jsem taky skončil v polovině roku 2016 s diagnózou rakovina a nakonec s prognózou 3.měsíce života.

Díky všem vesmírným silám a různým synchronicitám jsem dostal šanci procitnout z mého snu. Probudit se ze zvláštní halucinace a možná i určité hypnózy, ve které žije většina z nás.

Opojeni našim konzumizmem, sobectvím a materialisticky založeným životem.

Přišla ke mně spousta zajímavých sdělení a jedno z nich bylo o uzdravující energii kamenů.

A aby toho nebylo málo, začala se léčivou sílou kamenů zabývat i moje milovaná žena Světlana.

Dala své bohulibé činnosti symbolický název Náramky Světla.

Vytváří je s láskou pro každého z nás, náramky na míru, jako jediná s tzv. rodokmenem.

Pavel | zakladatel platformy zdraví UZDRAV.SE

2023 Online platforma zdraví UZDRAV.SE | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky